Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Музикіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Музикіна С. І. 
Щодо питання необхідності створення логістичних центрів в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Музикіна // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Музикіна С. І. 
Аналіз безпеки руху під час перевезення небезпечних вантажів на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / С. І. Музикіна // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2014_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Горобець В. Л. 
Дослідження впливу експлуатаційних показників оцінки профілю колії на пропускну спроможність залізниць [Електронний ресурс] / В. Л. Горобець, С. І. Музикіна, М. І. Музикін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_9
Робота спрямована на одержання стійких показників для класифікації профілю колії (що об'єднують різноманіття окремих його елементів) з метою посилення пропускної спроможності ділянок. Проведено аналіз профілів полігону. Випрямлений профіль кожної ділянки був згрупований за крутизною елементів у межах прирощення 1 - 2 %. Для кожної ділянки визначалась величина розрахункового та середнього підйому в робочій частині профілю. За величиною питомої ваги легких елементів профілю та розрахункових підйомів поздовжні профілі були класифіковані за чотирма типами. Наведено класифікаційні ознаки для цих чотирьох типів профілів із додатковою розбивкою кожного типу на підгрупи, в залежності від величини розрахункового підйому. Дослідниками доведено, що збільшення максимальної швидкості на спусках нівелює величину середнього ухилу та збільшує частку робочої частини профілю. Для перевірки запропонованої класифікації профілів виконано зіставлення часу руху вантажних поїздів, розрахованого для реальних ділянок, та за відповідними їм типовими профілями. Суттєво спрощуючи розрахунки, існуючі способи оцінки профілю колії не надають достатньо повного та точного уявлення про дійсний вплив характеру профілю колії на важливі тягово-експлуатаційні та експлуатаційні вимірники. Умовні схеми недостатньо точно відображують структуру реальних профілів колії, у зв'язку з чим використання їх для конкретних розрахунків може призвести до помилкових висновків. Групування усіх досліджених ділянок за величиною середнього підйому на робочій частині профілю та аналіз відповідної середньому підйому структури профілю показав, що запропонована величина к є простим, стійким та характерним показником для класифікації профілю ділянки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.814 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Музикіна С. І. 
Формування моделі прогнозування наслідків виникнення надзвичайних ситуацій на залізничному транспорті при перевезенні небезпечних вантажів [Електронний ресурс] / С. І. Музикіна // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 156. - С. 109-116 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_156_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.818 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Музикіна С. І. 
Дослідження пропускної спроможності сортувальної станції [Електронний ресурс] / С. І. Музикіна, М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 2. - С. 47-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_2_7
Наукова робота має за мету вибір раціональних технологічних параметрів організації процесу перевезень, які дозволили б практично реалізувати рух вантажних поїздів із найбільш ефективним розподілом поїздопотоку. Розглянуто також зниження показника простою вагонів внаслідок збільшення швидкості доставки вантажів та пошук шляхів збільшення пропускної спроможності сортувальної станції. Наведено технічні та експлуатаційні характеристики сортувальних станцій Європи та України. Як методи дослідження прийнято аналіз роботи станції, аналіз прямування вагонопотоків, аналіз графіка виконаного руху поїздів, натурних листів форми ДУ-1 по прибуттю та відправленню поїздів. Розроблено схеми для розрахунків пропускної спроможності горловин, переробної спроможності сортувальної гірки, допустимих рівнів завантаження системи. За висновками дослідження розрахована пропускна (переробна) спроможність основних елементів станції. Добове завантаження сортувальної гірки та витяжних колій істотно змінюється за варіантами та градаціями розмірів руху. Це впливає на простої поїздів та, в цілому, на величину критерію, згідно з яким буде обиратися оптимальне технічне оснащення, оптимальна взаємодія в роботі підсистем та колійний розвиток станції. Цей критерій повинен враховувати витрати на технічне устаткування, спорудження колій, локомотиви, а також відповідні експлуатаційні витрати у всіх варіантах. Таким чином, вибір оптимальної взаємодії повинен встановлювати економічно доцільний рівень експлуатаційної надійності роботи підсистем, їх технічну та колійну потужність. Збільшуючи продуктивність роботи каналу відправлення поїздів, сортувальної гірки та витяжних колій, можливо інтенсифікувати процеси обробки поїздів та зменшити простої вагонів. Інтенсифікація технологічних процесів на сортувальних станціях забезпечує зменшення обороту вагонів, скорочення простоїв та високу економічну ефективність капітальних вкладень. Розглянуто питання, пов'язані з підвищенням ефективності функціонування сортувальних станцій за умов реформування залізничного транспорту. Використання методів визначення раціональної пропускної (переробної) спроможності сортувальних станцій для розподілу поїздопотоку між ними надає можливість покращити якісні показники роботи сортувальних станцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Бех П. В. 
Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту в сучасних умовах [Електронний ресурс] / П. В. Бех, Г. І. Нестеренко, С. І. Музикіна, О. В. Лашков, М. І. Музикін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 25-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_5_5
Проведено аналіз видів конкуренції на транспортному ринку з метою пошуку шляхів підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту та визначити питання щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку шляхом усунення дискримінації у конкуренції. Зроблено аналіз останніх досліджень і публікацій за даною проблематикою. Досліджено питання розвитку конкуренції, підвищення рівня конкурентоспроможності на залізничному транспорті. Звернено увагу на те, що, у зв'язку зі спадом обсягів перевезень на всіх видах транспорту, конкуренція може істотно змінити сформовані раніше звичні сфери ефективного застосування різних видів транспорту. Виявлено проблеми управління конкурентоспроможністю, в тому числі на транспортному ринку, які вимагали всебічного аналізу та серйозного наукового обгрунтування. У результаті роботи були структуровані особливості транспорту та транспортної продукції в сучасних умовах. Розглянуто питання одержання додаткового прибутку шляхом надання вантажовласникові ряду сервісних оплачуваних послуг. Оптимальне поєднання вартості та якості даних послуг для кожного транспортного підприємства сприяє підвищенню його конкурентного статусу. Конкуренція між підприємствами галузі поставила питання про підвищення конкурентоспроможності не тільки залізничних підсистем, безпосередньо задіяних у технологіях руху вантажів та пересування пасажирів, але й організації інфраструктури. Це стосується, в першу чергу, підсистем із розширення послуг та поліпшення сервісу для пасажирів і вантажовласників. Досягнуто забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку завдяки забороні 3 ключових антиконкурентних дій: прийняття угод, що обмежують конкуренцію; зловживання домінуючим (монопольним) становищем та злиття, що призводять до домінуючої позиції на ринку та обмежують конкуренцію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.206 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Бутько Т. В. 
Формування інтелектуальної системи планування та оперативного управління просування вагонів з небезпечними вантажами на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, С. І. Музикіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - № 38. - С. 67-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_38_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського